Eleinte csak egy ötlet volt, egy vázlat - elképzeltük, milyen lett volna, ha az INFINITI hajdani mérnökei az 1940-es években egy elektromos sportautót építenek. A Prince Motor és a korabeli sportautók és repülők által ihletett vázlatok elképesztőek lettek. Olyannyira, hogy úgy éreztük, muszáj, hogy a valóságban is testet öltsenek.

Egyszerű gondolatkísérletnek indult: mi lenne, ha találnánk egy autót Japán déli csücskén, ami egy pajta mélyén 70 éven át mindenki szeme elől elrejtve lapult? Mi lenne, ha ebben az autóban egyszerre lenne jelen a szenvedélynek az a magja, amit az első japán nagydíjunkon vetettünk el, és a mai INFINITI-k teljesítménye és művészi kivitele is? Hogyan nézne ki ez az autó?

Alfonso Albaisa, vezető alelnök, globális tervezés

AZ INFINITI FORMATERVEZÉS IRÁNTI SZENVEDÉLYÉNEK ÜNNEPE

KÉZZEL KÉSZÍTETT TÖKÉLY

A Prototype 9 minden egyes íve, vonala gondos, körültekintő hagyományos kézi munka eredménye. Kézműves mestereink, a takumik kalapálták formára a lemezeket, felhasználva az INFINITI-re jellemző, sajátságos design-elemeket, például a kettős ívű hűtőrácsot, az első kerekek cápakopoltyúszerű belső ívét, a motorháztető mindössze egy ponton megtörő ívét, és az autó egész hosszában végigfutó éles vonalakat.

KORLÁTLAN KILÁTÁS, HATÁRTALAN TELJESÍTMÉNY

Az utastérben semmi nem vonja el a figyelmet az útról, a kormánykerék egy középen rögzített műszerfal körül fordul el, ezen találhatók a vezetést segítő kijelzők. A műszerfal gilosált alumínium. Ezt a fémmegmunkálási technikát a 20. század első felében alkalmazták a repülőgépeken.

INTUITÍV ÉS FÓKUSZÁLT UTASTÉR

A részletekre is gondosan odafigyelve kialakított utastér a fekete bőrborítással kellemes kontrasztot alkotó vörös varrással a régi együléses versenyautók stílusát idézi. A mély ülés beépített fejtámláját kifinomult hímzésű japán zászlók díszítik.

A TECHNOLÓGIA ÉS A TRADÍCIÓ TALÁLKOZÁSA A VERSENYPÁLYÁN

DINAMIKUS HÁTSÓKERÉK-MEGHAJTÁSÚ PROTOTÍPUS

A projekt híre elterjedt a cégen belül, és a hajtásláncokat tervező mérnökcsapat is előállt egy ötlettel: az autóba következő generációs EV hajtásláncot szereljünk.

MODERN EV HAJTÁSLÁNC

A Prototype 9 az első olyan INFINITI, melyet új, egysebességes EV hajtáslánc hajt: egy villanymotor prototípussal összekapcsolt 30 kWh-ás nagyfeszültségű akkumulátor.

MAXIMUM TELJESÍTMÉNY 120KW (148 LE)

VÉGSEBESSÉG 170 KM/Ó

0–100 KM/Ó 5,5 MP ALATT

KÉSZEN A BEMUTATKOZÁSRA